Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu Valiliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Mevzuat Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İç Denetim Hukuk Müşavirliği Meclis Gündemleri Meclis Kararları İl Genel Meclisi Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Bütçe Faaliyet Raporları Stratejik Planlar Performans Programları Köydes Hizmet Standartları Tablosu Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
28
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Mevzuat
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İç Denetim
    • Hukuk Müşavirliği
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • İl Genel Meclisi Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Bütçe
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Köydes
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Genel Sekreter Karahasan Ekibini İGM Üyeleriyle Tanıştırdı

06.07.2019
“Nerede bir baca tütüyorsa, nerede bir nefes alınıyorsa, nerede bir sıkıntı varsa Özel İdaresi oradadır.”

Temmuz ayı İl Genel Meclisi (İGM) Toplantısının dünkü konuğu Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Tahir Zafer Karahasan oldu.  İGM üyeleriyle tanışmak için toplantıya katılan Karahasan, 5302 sayılı İl Özel İdaresi Kanunu’nun içeriğinden bahsetti. Karahasan, ayrıca denetim yapılırken hassasiyet gösterilmesi gerektiğinin de altını çizdi. 

Bozkurt’a bağlı Beldeğirmeni Köyü’ndeki Nazım İmar Planı hakkında İmar ve Bayındırlık Komisyonunun raporunun okunmasıyla İGM başladı. Okunan raporun ardından İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Tahir Zafer Karahasan, meclis üyeleriyle ekibini tanıştırdı. 

“İL ÖZEL İDARELERİ BİR İL İÇİN OLMAZSA OLMAZIDIR”
İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği’nin görev alanının tüm il olduğunu söyleyen İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Karahasan, “Belediyenin görev alanı sadece içinde bulundukları mücavir alan kapsamında. Dolayısıyla bizim sorumluluğumuz ve görev alanımız tüm belediyelerin alanlarını da içine kapsadığı için geniş sınırlar içerisinde görev yapıyoruz. Onun için bu kurum bir il için çok önemli hatta 30 tane büyük şehirde bile bu değişiklik yasası hâlâ tartışılmakta. Benim kişisel fikrim de İl Özel İdareleri bir il için olmazsa olmazıdır. Yani 51 tane Özel İdaresi olan il bana göre büyük şehirlerde kırsal da daha çok hizmet etmekte.

Çünkü Belediye ile birleşen yerler de bir taraftan siyaset biraz daha fazla, diğer taraftan da daha merkez odaklı, daha nüfus odaklı hizmetler üretilmekte. Ama Özel İdare bir baca tütse, bir insan nefes alsa, bir yerde anlık bir sıkıntı olsa anında orada olan bir kurum. Bence 2005 yılında 5302 sayılı yasayla kurulan İl Özel İdaresi kanunu mevcut ülkemiz için çok önemli bir kanun, çok önemli bir teşkilat, devam etmesi gereken bir yapı olarak düşünüyorum. Benim genel sekreterlikte 10. yılım. 2009 yılında bu göreve başlamıştım bu 10 senede Havalimanı olmak üzere, Ilgaz Dağı, kırsal kesimde ki alt yapı çalışmalarımız, çok ciddi yaptığımız okul çalışmalarımız, diş hastanemiz, merkezde yapılan güzel çalışmalar, kurduğumuz tesisler, kurumsallaşma adına attığımız dev adımlar ile çok önemli mesafeler kat ettik” dedi. 

“ÖNEMLİ OLAN KASTAMONU’NUN MENFAATİDİR”
İl Genel Meclisi’nin son 10 yılda önemli görevler yaptığını ifade eden Karahasan, “Bu meclis Kastamonu ile ilgili kararlarından siyaset üstü kararlar almayı da becerebilmiştir. Ben bu dönemde de önemli kritik kararlarda tüm meclis üyesi arkadaşlarımın siyasi kimliklerini bir kenara bırakarak, Kastamonu için kararlarda müşterek hareket edeceğinden zerre kadar şüphem yok. Önemli olan Kastamonu’nun menfaatidir. Bu meclisinde önceki meclisler gibi pozitif bir yaklaşım sergileyeceğinden zerre kadar şüphem yok” şeklinde konuştu. 

“ADIM ATAMAZSINIZ, YATIRIM YAPAMAZSINIZ!”
Denetimden söz eden Karahasan, şöyle konuştu: “Bir takım senaryolar üzerine kurulu, bir takım insanları bitirmek ya da makamından etmek üzere kurulu bir denetim, insanları makamından edebilir. Kişileri o gün için hedefine de götürebilir. Ancak Kastamonu’yu hedefinden uzaklaştırır. Bu kadroyu kurarken görev almak istemeyenlerde oldu. Geçmişte kötü bir dönem yaşadık. Tüm her şey hiç danışılmadan, süzgeçten geçilmeden hukuka intikal etti. Bunların içinde ceza çıkan yok. Bu yöntem değildir. Eğer bu yöntem ile çalışmaya kalkarsanız, adım atamazsınız, yatırım yapamazsınız. Denetimin şeffaf yürütülmesi, insan kaynaklı değil, olay kaynaklı büyütülmesi çok önemlidir. Bu meclisinde denetimlerde hassasiyeti göstereceğine kalben inanıyorum. 

“AÇIK HAVA MÜZESİ VE YABAN PARKI YAPACAĞIZ”
10 sene de bu meclis ve bu kurum önemli bir adım attı. Türkiye’de hava limanı yapan tek İl Özel İdare biziz. Butik anlamda en iyi hava limanına sahibiz. Eski Botanik Parkı 105 hektar alana kurulu. Botanik Parkı, İl Özel İdaresi’nin tapulu malı ancak 100 yıldır kimse burası ile ilgilenmedi. Bu alanda 2 buçuk sene çalışıp, alanı temiz bir hale getirdik. 105 hektarlık alana Açık Hava Müzesi ve Yaban Parkı yapacağız. Kastamonu’nun kimliğini yansıtan alan içine Kastamonu’nun kültürel geçmişini, ortaya koyan ve içinde yaban hayatının, gözlem kulelerinin olduğu hayvan bahçesi, koşu, parkı, bisiklet parkı ve şelalesinin olduğu büyük alanı sadece Kastamonu’ya değil, tüm Türkiye’ye hediye etmek istiyoruz. Turizmin lokomotifi olacak. Tüm alt yapıları bitirdik. 

“KASTAMONU DOĞA TURİZMDE 1 NUMARA OLMAYA ADAY”
Aktif bir çalışmaya gireceğiz ve tasarım projesi yapacağız. Büyük projeyi gerçekleştirirken yaptığımız yerleri açacağız. Memleket adına herkesten katkı bekliyorum. Belki 5 sene de bitmeyecek ama Kastamonu’ya yapılması lazım. Kastamonu doğa turizmde 1 numara olmaya aday. Kanyon bölgelerindeki turizm yapılarını tamamlamak durumundayız. Horma Kanyonuna yürüyüş yolu, Çatak Kanyonuna seyir terası yaptık. Etüt yapılması gereken, Pınarbaşı, Azdavay, Şenpazar’daki potansiyelleri işleyelim. Hibe kaynaklarını devreye sokalım. Bu memleketin talebi turizmse, bu turizmleri aktif hale getirmeliyiz. Yol anlamında Kastamonu’nun haritasını çıkarmış ve master planını tamamladık. BSK yol yapımında da kaynak bulmak durumundayız. Ne kadar fazla kaynak bulursak, o kadar fazla yol yaparız. Ekiplerimiz, tesislerimiz ve her türlü hazırlığımız tamam. 

“HER YERİ AYNI ANDA YAPAMAYIZ”
Kastamonu diğer İl Özel İdareler içinde kurumsallaşma, iş yapma, makine ve tesis anlamında ilk 3’tedir. Hem bu gücü kullanacağız hem de bu gururu kullanacağız. Geçmiş zamanda yapamadıklarımızı yapmalıyız. Abana’daki turizm tesisi mutlaka yapılmalı. Yatak sayımız çok düşük. Defalarca meclis de gündeme geldi. Her yeri aynı anda yapamayız. İçinde bulunduğumuz binayı İl Özel İdare kampüsünde meclis binası yapalım. 10 senedir bunu söylüyorum. Yapılmamasının yüzde 80’i ise kişisel nedenler. Bugün düğmeye basılsa 2 sene ya da 3’üncü senede biter. Binayı yapalım.”

“BÜTÇE AYIRIP, DESTEK VERMELİYİZ”
 İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Karahasan, 2018 yılında Kastamonu’nun Türk Dünyası Kültür Başkenti seçilmesinin değerinden söz etti. Karahasan, “Bu sayede Kastamonu’ya gelen turist sayısı 3 katına çıkmış durumda. Fakat kat edeceğimiz çok yol var. Bu durup, dururken olmuyor. Kastamonu’da yapılması gereken restorasyon işlerimiz var. Bunları tamamlamalıyız. Bunlardan en önemlisi Şeyh Şaban-ı Veli Caddesi, burada Nasrullah Meydanı ve çevresi, buradan kaleye çıkan aks ki Çevre ve Şehircilik Bakanlığı burayı kendi programına aldı. Gerekli çalışmaları yapıyoruz. Yakup Ağa Külliyesi, İsmailbey Külliyesi Kastamonu’ya gelen turistin gezeceği yerler. Bunlarla ilgili Özel İdare üzerine düşeni yapmak zorunda. Şeyh Şaban-ı Veli Caddesi’ni muhakkak tamamlayalım. Hem sokak sağlıklaştırma anlamında hem kaldırım, ışıklandırma anlamında o ruhani havaya uygun hale getirelim. Kastamonu’da bu tip restorasyon çalışmalarına da bütçe ayırıp, destek vermeliyiz. Ben inanıyorum ki 5 yılın sonunda hep birlikte çok güzel işleri tamamlamış olacağız” açıklamasında bulundu.



 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Kastamonu Valiliği
  • KVKK
Adres: Kuzeykent Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:59 Merkez/Kastamonu
Ana Bina:0366 215 23 57-58-59 Ek Bina:0 366 214 20 97 Personel A.Ş.:0366214 31 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız