Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu Valiliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
T.C. Kastamonu İl Özel İdaresi Genel Sekreterliği
  • İL ÖZEL İDARE
    Mevzuat Teşkilat Şeması Yönetim Müdürlükler İç Denetim Hukuk Müşavirliği Meclis Gündemleri Meclis Kararları İl Genel Meclisi Başkanı İl Genel Meclis Üyeleri İl Encümeni Bütçe Faaliyet Raporları Stratejik Planlar Performans Programları Köydes Hizmet Standartları Tablosu Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
16
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • Mevzuat
    • Teşkilat Şeması
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı (Teknik)
      • Genel Sekreter Yardımcısı (İdari)
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
      • Makine İkmal Bakım ve Onarım Müdürlüğü
      • Plan Proje Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Strateji Geliştirme Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • İç Denetim
    • Hukuk Müşavirliği
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • İl Genel Meclisi Başkanı
    • İl Genel Meclis Üyeleri
    • İl Encümeni
    • Bütçe
    • Faaliyet Raporları
    • Stratejik Planlar
    • Performans Programları
    • Köydes
    • Hizmet Standartları Tablosu
    • Uzak Erişim
  • YATIRIMLAR
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

Kastamonu Dünya Kenti Olma Yolunda

13.03.2017
“Kastamonu Dünya Kenti Olma Yolunda”
5302 Sayılı İl Özel İdaresi Kanunun 10. Maddesi (a) fıkrası uyarınca İl Özel İdaresi 2016 Yılı Faaliyet Raporunun görüşüldüğü toplantıda bir sunum gerçekleştiren İl Özel İdaresi Genel Sekreteri T. Zafer Karahasan İl Özel İdaresi’nin misyonu, çalışma alanları, amaç ve hedefleri ile Kastamonu’nun coğrafi yapısı,  nüfusu hakkında bilgiler vererek,  2016 Yılı Faaliyet Raporunu meclis üyeleri ile paylaştı.
Kastamonu Valisi Yaşar Karadeniz'in de katıldığı toplantıda kürsüye gelen ve Kastamonu'nun büyük ve zor bir coğrafya olduğunu hatırlatarak sözlerine başlayan Tahir Zafer Karahasan, “Öncelikle yarım kalan projeleri tamamlamaya çalışacağız. 2016 ülkemiz için çok zor bir yıl oldu. Zorluklar içerisinde performanslarımızı yüksek tutmak adına, zorluğu yaratanların amaçlarına ulaşmalarına engel olacak şekilde daha fazla çalışmaya gayret gösterdik. Birçok yatırımımız yüzde yüze taşıdık. Hatta bazı yatırımlarda yüzde yüzün üzerine çıktık. Ama yol kat edemediğimiz yıllar öncesinden gelen bazı hadiseler var. Valimizin önderliğinde sorunları çözmeye çalışacağız. İlimizin imar, yapı, su, katı atık, çevre, acil yardım, kurtarma, ağaçlandırma, turizm, eğitim, tarım, güvenlik, spor ve sosyal hizmetleri en üst düzeyde eşit, şeffaf ve kaliteli olarak toplumun hizmet beklentilerine dönük en verimli şekilde kullanılmasını sağlamak üzerine misyonumuz var.  Dünya kenti Kastamonu olma yolunda bölgemizde lider ve saygın bir kurum olarak hizmet ediyoruz. 7 bin yıllık ve insanların var olmasıyla olan şehir Kastamonu’dur. Osmanlı İmparatorluğunun çok önemli bir eyalet merkezidir. Kastamonu bölgemizin merkezi bir ilidir. Kastamonu pilot il olarak ön plana çıkmıştır. Tüm kamu ve kuruluşlarının Kastamonu’da bölge müdürlüğüne sahip olması en önemli göstergedir” dedi.

“KASTAMONU’NUN EN ÖNEMLİ POTANSİYELİ TURİZM”
Kastamonu’nun en önemli potansiyelinin turizm olduğunu iddia eden Karahasan, “Turizm anlamında kendi görev alanlarımız başta olmak üzere yol, ulaşım, konaklama önemlidir. Doğa turizmi, inanç turizmi, dağ turizmi, av turizmi, tarih turizmi en plana çıkarılmalıdır. İl Özel İdaresi’nin yaptığı işlerde vatandaşlarımızın kafası karışıyor. 3 temel çalışmamız var. Eski Köy hizmetleri Bölge ve İl müdürlüğünün kırsal kesimde yapmış olduğu yatırımlar artık Özel İdaresi tarafından yapılıyor. Diğer işletmelerin ruhsat ve imar işleri, Bölge teşkilatı olmayan il teşkilatlarının yapımları ve KÖYDES yatırımları da İl Özel İdaresi ile yürütülüyor.
51 Özel İdare içinde en fazla KÖYDES ödeneğini Kastamonu alacak. Kastamonu’yu ve ülkemizi seviyorsak bütçemizi doğru harcamaya mecburuz.
Faaliyet raporunun en önemli kısmı bütçedir. 2016 yılı bütçemiz 75 milyon liraydı. 2015’ten 79 milyon 197 bin liralık devirle ve 2016 yılında 107 milyon 641 bin lira ek ödenekle toplamda 261 milyon 838 bin lira bütçeyle çalıştık. 261 milyon 838 bin liradan 175 milyon 735 bin liralık harcama yaptık. 81 milyon lirayı 2017’e devir ettik. Dinamik bir bütçe Özel İdare’de hâkimdir” diye konuştu.

“TÜRKİYE’NİN EN ZENGİN İL ÖZEL İDARELERİNDEN BİRİYİZ”
Karahasan, sıcak asfalt, kanalizasyon, içme suyu bahsetti. Karahasan, “1 Haziran'dan itibaren nüfus hareketliliği fazla olan ve turizm potansiyeli fazla olan yerlerde çöp kamyonlarımızı kullanacağız. Nüfusu az olan yerlerde ise kanalizasyon yapılmasından yana değilim. Yollarda çalışma yapılmadı deniyor. Bizden de kaynaklanmış sorunlar olabilir ama çok kötü bir müttehitte rastladık.  Bu bir şanssızlıktı. Taşköprü’de malzeme tam zamanında elde edilemedi. Taşköprü’de bizim dışımızdaki sebepler yüzünden başarısız olduk.  Kastamonu İl Özel İdaresinin ciddi bir gayrimenkul varlığı var. Bunu ekonomiye dönüştürmeliyiz. sahip olduğu mal varlığı ile Türkiye’nin en zengin İl Özel İdarelerinden biriyiz” şeklinde konuştu.

“DİŞ HASTANESİ MAYIS’TA AÇILACAK”
Kastamonu’nun turizmle ön plana çıkılmasının arzu edildiğinden fakat sahilde konaklayacak otel olmadığından bahseden Karahasan, “ Turizm, turizm diyoruz ama sahilde konaklayacak otelimiz yok. Mutlaka çalışma yapmalıyız. Site İş Hanı geçen sene bütçede ödeneği de vardı ama hiçbir şey yapamadık. Belediye’ye verelim dendi lakin kafalar karşıtı. Proje askıda tutuldu. Sonra proje çizildi, bu proje Anıtlar Kurulu'na sunularak onaylandı. Mimari projesi bitti. Statik projesi de bitmek üzeredir. Yılan hikâyesine dönen Diş Hastanemiz var. Ben fesih edilmemesi konusunda çok direndim. Eğer fesih edilseydi çöpe atılan bir proje olurdu.  Mayıs ayında açacağız. Bize Diş Hastanesinde basın ve meclis üyeleri de çok üzerimize geldi. İşimiz projesi fesih etmek değil, tamamlayıp halkın hizmetine sunmak” ifadelerini kullandı.
İGM Cide AK Parti üyesi Mevlüt Ersin, 2016 yılında yapılacak 2. kat asfaltın yapılmama nedeni Karahasan’a sordu. Ersin, 103 kilometre ile yola çıkıldığını ancak, 7 kilometre asfalt yapıldığını dile getirdi.

“2 BİN KİLOMETRE YOL TEMENNİDEN İBARETTİR”
103 kilometre asfalt programı olmadığını söyleyen Karahasan şöyle konuştu: “Bu yanlışlığı düzeltelim. Mecliste 2016 yılında giden Valimiz Şehmus Günaydın’ın ifade ettiği 2 bin kilometre yol yapımı bir temenniden ibarettir. Programda yok. Parası olmayan iş yapılabilir mi? Mevcut kapasitemizle bu coğrafyada 2 bin kilometre yol yapma imkânı yok. Ancak ihale ile yapılabilir. Programa yansıyan 2.  kat asfalt 900’ km'den fazla yoldur. Bu yolun 623 kilometresini yaptık.
Bozkurt MHP İGM üyesi İsmail Göksel ise, eski araçların hurda olarak elden çıkarılır mı ve gayrimenkul olarak güçlü olan İl Özel İdaresi’nin ekonomisine nasıl katkı sağlayacağını Karahasan’a sordu.

“KASTAMONU İL ÖZEL İDARESİ PARA KAYNAĞI OLARAK GÖRÜLMEMELİ"
Tahir Zafer Karahasan, İl Özel İdaresi’nin birçok kuruma destek olduğunu ifade etti. Karahasan, “Kastamonu’da her kuruluşun İl Özel İdaresini para kaynağı olarak gördüğünü, ödenek bulamayan herkesin İl Özel İdaresine geldiğini söyledi.
Karahasan; Parası olmayan İl Özel İdaresi’ne geliyor. Birçok yere harcama yapıyoruz, sonra çekiliyoruz. Yurdun Tepe’ye Havalimanına ve birçok projeye Kastamonu'nun geleceği için bütçe ayırdık. Hep veren eliz, biraz da almalıyız” Aldığımızı da zaten tekrar yatırıma Kastamonu'ya harcayacağız. Dedi.
Genel Sekreterin konuşmasının ardından oylamaya geçilen ve oy birliği ile kabul edilen 2016 yılı faaliyet raporu İGM tarafından onaylandı.
Vali Vekilimiz Sayın Yaşar Karadeniz'de konuşmaların ardından kürsüye çıktı, İlk defa katıldığı Meclis toplantısında İl Genel Meclis Üyeleri ile birlikte olmaktan mutluluk duyduğunu ifade ederek sözlerine başlayan Vali Vekilimiz Yaşar Karadeniz; ” sunum boyunca almış olduğu notları kürsüde üyelerle paylaştı.
Asfalt plentinin takibi konusunda özel önem vereceğini ve bir an önce kurulması için gereğini yapacağını söyledi.
Yollar konusunda bir tespitini dile getiren vali Karadeniz, önemli olan km olarak yapılan miktarın değil yaptığımız yolun kalitesinin ön plana çıkması gerektiğinin altını çizdi.
İnşallah bu birlikte çalışmalarımızın başlangıcı olacaktır.
Eğer burada başarılı ya da başarısız olacaksak hep beraber olacağız. Onun için belirli çalışma prensipleri üzerinde de fikir birlikteliği yapmamız gerektiğini düşünüyorum.” şeklinde konuştu.
Vali Karadeniz,  İl Özel İdaresi Genel Sekreteri ve İGM üyeleri ile bu ilk toplantının anısına merdivenlerde fotoğraf çekimi ile sona erdi.

 
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Açık Kapı
  • Resmi Gazete
  • Kastamonu Valiliği
  • KVKK
Adres: Kuzeykent Mah. Alparslan Türkeş Bulvarı No:59 Merkez/Kastamonu
Ana Bina:0366 215 23 57-58-59 Ek Bina:0 366 214 20 97 Personel A.Ş.:0366214 31 50
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız